نقد و بررسی پکیج تمام برقی دیواری ۳۶۰۰۰

پکیج تمام برقی دیواری

نقد و بررسی پکیج تمام برقی دیواری ۳۶۰۰۰

پکیج تمام برقی دیواری در گروه سیستم های حرارتی قرار دارند که با استفاده از جریان برق حراراتی مورد نیاز را تامین می کنند. این سیتم های در انواع مختلفی تولید شده اند که می توان به عنوان دیواری و زمینی در این ظرفیت ۳۶۰۰۰ از فروشگاه اینترنتی آلپ صنعت تهیه کرد. این پکیج ها علاوه بر گرم نمودن آب مصرفی بهداشتی نیز برای گرمایش محیط هم استفاده می شوند. پس با ما همراه باشید که به نقد و بررسی پکیج تمام برقی دیواری ۳۶۰۰۰ آلپ بپردازیم :

پکیج تمام برقی دیواری چیست؟

در گذشته برای گرم کردن محیط و آب گرم نیز  از تجهیزات مختلفی نیز  استفاده می کردند، یکی از پر رونق ترین تجهیزات موتورخانه ها بودند، که استفاده می کردند. برای استفاده از موتورخانه ها باید محیطی وسیعی را در نظر می گرفتند که آن را نصب کنند.

استفاده از موتور خانه نیز بسیار سخت بود و هزینه بسیار زیادی نیز داشت و از سوخت فسیلی برای تامین گرمایش استفاده می کرد و عملاً این موتور خانه ها از سوخت مصرفی بالایی بر خوردارند و هزینه تعمیر و نگهداری زیادی دارند ولی با تولید پکیج تمام برقی دیواری دیگر نگران هزینه ها نباشید و می توان با حداکثر میزان مکان نصب پکیج از ان استفاده کنید.

این پکیج ها بدون نیاز به دودکش نیز کار می کنند و می توان به عنوان سیستم گرمایشی مرکزی در اداره، فروشگاه ها و خانه استفاده کرد.

پکیج برقی ۳۶۰۰۰ از چه قطعاتی تولید شده است؟

پکیج تمام برقی دیواری هم مانند سایر تجهیزات از قطعات متفاوتی تشکیل شده است که کارایی خاصی را دارند و در این بخش مهمترین قطعات پکیج تمام برقی دیواری ۳۶۰۰۰ را مورد بررسی قرار میدهیم. در نظر داشته باشید که قبلا در راهنمای خرید پکیج برقی موارد مهم را برای خرید معرفی کردیم که میتوانید در زمان خرید از انها استفاده کنید.

المنت

المنت ها تشکیل شده از سیم هایی از مقاومت و استحکام  بسیار بالایی بر خوردار هستند، این سیم ها ، نیمه هادی می باشند و این وظیفهرا دارند که انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می نماید. این المنت ها از جنس مسی می باشند که به ان ها نیکل هم گفته می شود و برند سازنده این قطعه ایتالیا می باشد که از مرغوب ترین جنس ها ساخته شده است.

المنت حرارتی پکیج برقی 36000

بدنه

بدنه از مهم ترین و حساس ترین اجزای تشکیل دهنده پکیج تمام برقی دیواری است که از قطعات داخلی دستگاه در مقابل عوامل طبیعی  حفاظت می کند و از آسیب دیدن آن ها جلو گیری می کند. بدنه از قطعات بیرونی می باشد و برای پوشش آن نیز از زنگ کوره ای استاتیک استفاده شده که در برابر  زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند.

مبدل حرارتی

این پکیج های برقی برای گرم نمودن آب مصرفی و تامین گرمای محیط استفاده می شود که از دو مبدل حرارتی حلزونی و لوله ای استفاده شده است که هر یک وظیفه خاص خود را دارند. مبدل حلزونی برای گرم نمودن آب گرم مصرفی بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد، المنت با گرم کردن آب و بعد از گرم نمودن آن را به سمت مبدل های فرستاده و از طریق آن آب را توسط پمپ ها به لوله ها ار ارسال می شود.

منبع انبساط

منبع انبساط  قطعه ای در پکیج می باشد که برای جلوگیری از بالا رفتن فشار آب می شود که از تجهیزات بسیار مهم و پر اهمیت درون دستگاه  می باشد که در زمان مواجه شدن دستگاه با کمبود فشار، میزان افت را جبران می کند.

پمپ آب

شاید برای شما هم سوال باشد که آیا آب در ون پکیج ها چگونه به داخل لوله ها منتقل می شود؟ آبی که توسط المنت ها داغ شده و توسط مبدل های حرراتی نیز تقسیم بندی شده و بعد وار پمپ آب می شود و این پمپ با انجام فرآیند سیرکولاسیون آب گرم در درون دستگاه شده و به مفهومی ساده تر نیز با استفاده از انرژی مکانیکی  آب را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل می کند و جریان را با فشار بالا  و پر از حجم آب ایجاد می نماید و بعد به دست ما می رسد.

پمپ آب داب پکیج برقی 36000

ترموستات

با قرار دادن ترموستات در این سیستم ها ی گرمایشی برای تنطیم و کنترل دما از ترموستات استفاده می شود، می توان با تنظیم دما بر روی این قطعه که دمای آب موجود را در یک رنج مشخص شده تنظیم کنید، با توجه به مجهز بودن به ترموستات از ایجاد هزینه های اضافی و مصرف انرژی الکتریکی جلو گیری نموده و از افزایش و کاهش دما جلو گیری می کند.

مانومتر

مانومتر به وسیله ای گفته می شود که برای اندازه گیری فشار آب دردرون سیستم مدار بسته که از مهم ترین و بسیار با اهمیت ترین قطعه می باشد که برای جلوگیری از وضعیت افزایش بیش از اندازه فشار آب درون دستگاه بوده تا از آسیب دیدن دستگاه جلو گیری شود.

کنترل پنل

برای کنترل بهتر تر دستگاه از کنترل پنل بر روی بدنه استفاده شده است که تمایمی عملکرد و کلید ها به آن وصل شده و می توان با استفاده از آن تمامی عملکرد پکیج را مشاهده کرد.

کنترل پنل پکیج برقی 36000

عملکرد دستگاه به چه نحوه ای می باشد؟

در مرحله اول که اولین قدم بعد از نصب شدن و تمام شدن پکیج تمام برقی دیواری باید آن را به انرژی الکتریکی متصل کنیم و بعد از متصل نمودن آن با فشردن کلید استارت از کنترل پنل دستگاه روشن شده. با روشن شدن دستگاه نیز عملیات تولید حرارت بوسیله جریان الکتریکی برقرار می شود،

در ردون سیستم آغاز شده  که در واقع به المنت های درون پکیج جریان برق وصل شده و در حال گرم نمودن آب می باشند و دما با رسیدن به میزان دلخواه  این فرآیند ادامه دارد. بعد از آن نیز حرارت تولید شده را به مبدل های حرارتی انتقال می دهد که با عبور سیال ها آب ار آن حرارت لازمه را گرفته که پمپ درون سیستم نیز وظیفه انتقال آب گرم شده را دارد.

برای کاهش مصرف پکیج تمام برقی دیواری ۳۶۰۰۰ چه اقداماتی لازم می باشد؟

برای کاهش مصرف برق در پکیج ۳۶۰۰۰ نیز باید بر دور آن نیز  از عایق EPDM  به کار رفته که می تواند این عایق بندی در هدر رفتن گرما جلو گیری کند و نه تنها برای هدررفتن انرژی بهتر است بلکه موجب زود گرم شدن آب شده و در کمترین زمان گرم شدن آب باعث می شود که انرژی الکتریکی کمتری مصرف شود.

✨ مقاله مرتبط : روش های کاهش مصرف برق در پکیج تمام برقی

آیا پکیج تمام برقی دیواری ۳۶۰۰۰ از لحاظ اقتصادی توجیه پذیر است؟

پکیج های گروه صنعتی آلپ تشکیل شده از مقاوم ترین و ناب ترین متریال هایی می باشد که موجب افزایش دوام و طول عمر دستگاه شده که این سیستم حرارتی در مصرف انرژی الکتریکی کمی دارد و توانایی گرمایی متراژ های بالایی را دارند و با مجهز بودن کلید های تابستانه و زمستانه می توان در فصل گرما تنها برای تامین آب گرم مصرفی شروع به کارکرد کرده و برق کمتری مصرف می کند.

تجهیزات امنیتی پکیج تمام برقی دیواری ۳۶۰۰۰

فیوز محافظ جان از مهم ترین و اصلی ترین قطعات امنیتی به کاربرده شده که بر روی پکیج های برقی نصب می شوند، این فیوزها  وظیفه ای که بر عهده دارند از آسیب رسیدن به جان کاربر  در اثر اختلالات برقی یا نوسانات ایجاد شده جلوگیری می کند و این دستگاه از برق گرفتگی کاربر و از آسیب رسیدن به قطعات داخلی دستگاه جلو گیری کرده و جریان های وردی و خروجی را بررسی می کند.

منظور از کلید تابستانه و زمستانه در پکیج برقی های چیست؟

عملکرد پکیج تمام برقی دیواری در فصل تابستان که هوا گرم می باشد و فقط برای گرم نمودن آب مصرفی کافی می باشد و دیگر نیازی نیست که پکیج به صورت مداوم کار کند. در پکیج تمام برقی دیواری ۳۶۰۰۰ آلپ دارای کلید هایی برای تنظیم دما و کارکرد دستگاه در قسمت کنترل پنلی که بر روی بدنه آن نصب شده موجود می باشند.

با خاموش کردن کلید زمستانه که برای گرم نمودن و منتقل آب گرم به داخل لوله ها دیگر متوقف می شود و با انجام این کار نیز  نیز انرژی کمتری نیز مصرف می شود و فقط در مواقعی که شیر آب گرم را باز کردید له پکیج دستور گرم نمودن آب را می دهد و در چند ثانیه نیز آب را گرم می کند و به دست شما می رسد.

کلید زمستان و تابستان پکیج برقی

نحوه خرید پکیج تمام برقی دیواری ۳۶۰۰۰

در گروه صنعتی آلپ همواره در تلاش هستیم که بتوانیم محصولاتی با کیفیتی دراختیار شما مشتریان عزیزمان قرار دهیم که با خاطری آسوده از این محصول استفاده کنید.

اگر شما جز افرادی هستید که می خواهید محصولی را تهیه کنید و از آن در محیط خانه یا اداره و … استفاده کنید و اطلاع کافی نیز ندارید، می توانید با تماس گرفتن با شماره هایی که در قسمت فوتر (پایین) سایت درج شده از چگونگی تشکیل شدن محصولات مطلع شوید و با صحبت کردن مشاورین ما در مورد محصولی که می خواهید انتخاب کنید راهنمایی در یافت خواهید کرد.

نتیجه گیری

با توجه به متن بالا که ذکر شده درباره پکیج تمام برقی دیواری پی بردید که با تهیه پکیچ نیز می توان دیگر بدون دردسر از آن استفاده کرد. پکیج تمام برقی دیواری ۳۶۰۰۰ آلپ یکی از قدرت مند ترین سیستم هایی می باشد که برای تامین گرمای مورد نیاز می توان استفاده کرد.

Visits: 7

نظر خود را بنویسید

واحد فروش