نقد و بررسی پکیج برقی ۲۴۰۰۰ آلپ

نقد و بررسی پکیج برقی

نقد و بررسی پکیج برقی ۲۴۰۰۰ آلپ

نقد و بررسی پکیج برقی

پکیج برقی دیواری ۲۴۰۰۰ پرکاربردترین پکیج تولیدی گروه صنعتی آلپ میباشد که دارای کارکرد بسیار بالایی بوده و قابلیت گرمایش محیط و آبگرم را با استفاده از جریان الکترونیکی دارد این دستگاه بهترین گزینه برای مکان های دور از دسترس یا مکان هایی که دسترسی به سوخت های فسیلی مانند گاز ، گازوئیل را ندارند به همین باید از پکیج دیواری برقی گروه صنعتی آلپ استفاده نمائید. در خط تولید جدید گروه صنعتی آلپ پکیج های تولیدی از لحاظ ساختاری بسیار پیشرفت کرده است. المنت موجود در دستگاه و قطعات به کار رفته از جنس و کیفیت بالایی برخوردار بوده و باعث میشود به صورت ماهیانه هزینه های مصرف کننده به شدت کاهش پیدا کند. به همین دلیل در این مقاله نقد و بررسی پکیج برقی را بررسی می نمائیم.

متراژ و مشخصات پکیج

این مدل از پکیج برقی دارای توان حرارتی ۲۴۰۰۰ کیلوکالری در ساعت بوده و راندمان بسیار بالایی دارد این مدل بدون نیاز به دودکش بوده و این مزیت باعث شده است پرت حرارتی نداشته باشد زیرا گرمای تولید شده توسط المنت به صورت کاملا صرف گرم شدن آب میشود و از طریق دودکش از پکیج خارج نمیشود. این دستگاه قابلیت ساپورت گرمایش یک محیط ۷۰ متر مربع در منطقه سرد سیر را دارد و در مناطقی با آب و هوای مناسب و گرم میتواند تا ۹۰ مترمربع را به صورت کامل ساپورت نماید.این پکیج به صورت دو مبدل طراحی و دارای حالت تابستانه و زمستانه است که میتواند در فصل تابستان تاثیر زیادی بر روی عملکرد دستگاه نماید زیرا با روش کردن حالت تابستانه دیگر گرمایش آب صرف گرمایش محیط نمیشود و میزان مصرف برق به شدت کاهش پیدا کند.

آلپ صنعت

طراحی و روش تولید

تولید و ساحت پکیج برقی ۲۴۰۰۰ آلپ کاملا به صورت تمام اتوماتیک میباشد و به صورت زیبا طراحی میشود تا امکان نصب در محیط خانه را داشته باشد. طراحی پکیج های برقی ۲۴۰۰۰ الپ به گونه ای زیبا بوده که میتوانید آن را در محیط آشپزخانه بین دوکابیت نیز نصب و راه اندازی نمائید.

مصرف برق و امنیت

پکیج برقی دیواری ۲۴۰۰۰ آلپ مصرف برق ۴ یا ۵ کیلووات در هر ساعت دارد و از طرفی به علت راندمان بالا با هر ۲۰ دقیقه یا ۳۰ دقیقه میتواند کامل گرمایش آب را تامین نماید. و از طرفی هم پکیج برقی ۲۴۰۰۰ آلپ دارای فیوز محافظ جان سه لایه بوده و در صورت اتصال در سیم کشی محیط این فیوز برق ورودی ره به پکیج قطع و از برق گرفتگی یا خسارت به پکیج جلوگیری می نمائید.

نحوه نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی پکیج برقی نیاز به متخصص دارد و امکان نصب به صورت خودسرانه مجاز نمیباشد زیرا امکان به وجود آمدن هر حادثه ای وجود دارد به همین دلیل سعی کنید حتما از متخصصان با تجربه گروه صنعتی آلپ برای نصب و راه اندازی پکیج استفاده نمائید. چون در غیر اینثصورت مزیت گارانتی برای محصول خریداری شده باطل میشود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

پکیج های برقی دیواری گروه صنعتی آلپ دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش هستند و در این مدت از محصول خریداری شده دچار خرابی یا … باشید گروه صنعتی آلپ به صورت فوری اقدام به رفع ایراد یا خرابی می نماید.

Visits: 145

نظر خود را بنویسید

واحد فروش