راهنمای کامل خرید پکیج برقی آلپ

راهنمای خرید پکیج برقی آلپ

راهنمای کامل خرید پکیج برقی آلپ

پکیج برقی آلپ چیست؟

پکیج برقی دیواری گروه صنعتی آلپ یکی از بهترین و به روز ترین دستگاه های حال حاضر برای تامین آبگرم و گرمایش محیط می باشد که قابلیت تامین گرمای محیط با استفاده از رادیاتور ، شوفاژ ، گرمایش از کف را دارد. قطعات پکیج های برقی کاملا وارداتی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل حتما توجه فرمائید قبل از خرید نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین پکیج برقی آلپ را که مناسب محیط مورد استفاده میباشد را خریداری نمائید.

امروزه تولید کننده های بسیار زیادی رد زمینه تولید پکیج برقی دیواری فعالیت میکنند به همین دلیل برخی از آنها به دلیل حاشیه سود بالا از قطعات بی کیفیتی استفاده میکنند به همین دلیل استفاده از قطعات بی کیفیت باعث میشود که مصرف برق پکیج افزایش چشمگیری داشته و از همه مهمتر دستگاه دچار خرابی بیشتر میشود.

در این مقاله راهنمای کامل خرید پکیج برقی آلپ را برای شما ارائه میدهیم امیدواریم بتوانیم باعث جلب رضایت کاربران عزیزمان شویم.

بررسی ابعاد محیط مورد استفاده

پکیج برقی آلپ دارای ظرفیت و ابعاد متفاوت می باشد که بسته به نوع محیط ظرفیت مورد نظر مورد استفاده قرار میگیرد به همین توجه داشته باشید قبل از خرید، دستگاهی را انتخاب نمائید که متناسب با ظرفیت محیط شما باشد در غیر اینصورت گرمایش و آبگرم را برای مصرف کننده تامین نمیکند و بعد از مدتی باعث  آسیب رسیدن به دستگاه می شود.

بررسی میزان استفاده از آبگرم

میزان استفاده از آبگرم یکی از مهم ترین بررسی های قبل از خرید پکیج برقی میباشد. راندمان پکیج برقی آلپ بسیار بالا بوده ولی در مظر داشته باشید هرچقدر میزان مصرف آب بالا باشد پکیج مجبور به کارکرد زیاد میشود به همین دلیل باعث وارد شدن خسارت به دستگاه می شود. بنابراین استفاده از پکیج دیواری برقی با ظرفیت پایین برای مکان هایی با مصرف آب بسیار بالا مناسب نمی باشد.

به همین دلیل سعی کنید قبل از خرید حتما با کارشناسان فروش آلپ صنعت در ارتباط باشید و راهنمایی های مناسب را دریافت کنید.

راهنمای خرید پکیج برقی-min

بررسی برق محیط

راه اندزای و کارکرد پکیج های برقی آلپ با برق تک فاز و سه فاز امکان پذیر می باشد البته این بستگی به ظرفیت پکیج نیز دارد چون ظرفیت های حرارتی بالا امکان کارکرد با برق تک فاز را ندارند و در صورت استفاده باعث وارد شدن فشار به پکیج شده و حتی باعث بالا رفتن هزینه های ماهیانه برق میشود.

حتما توجه نمائید میزان فشار در برق سه فاز بالا بوده و تعرفه برق سه فاز بسیار پایین میباشد به همین دلیل در صورت استفاده از برق سه فاز میزان کارکرد و راندمان پکیج برقی آلپ به شدت افزایش یافته و باعث رضایت مصرف کننده از کارکرد محصول خریداری شده می شود.

پکیچ برقی چند هزار بخرم؟

نمونه ای از  سوالاتی که در هنگام خرید ذهن خریداران را مشغول می کند این است که پکیج دیواری برقی چند هزار بخرم؟منظور از چند هزار بودن پکیج آن است که هرچه ظرفیت گرمایی پکیج  بیشتر باشد، حرارات بالایی را منتقل می کند و در ضمن قیمت آن نیز افزایش می یابد.

مواردی که در هنگام خرید پکیج مهم است ظرفیت و قدرت گرمایش است. ظرفیت گرمایی بر اساس  واحد BTU اندازه می گیرند.عوامل زیادی نیز در انتخاب ظرفیت مناسب اثرگذار می باشد که متراژی که می خواهید پکیج برقی را در آن مکان  نصب کنید.

برای متراژ هایی ۱۵۰ متر یا کمتر از آن پکیج های ۲۴۰۰۰  توانایی و قدرت گرمایش آن محیط را دارد و برای متراژبالای ۱۵۰ متر هم نیز پکیج های ۲۸۰۰۰ مناسب می باشد ولی تنها متراژ معیار این نیست که بتوان ظرفیت پکیج برقی را مشخص کرد شما باید بعد از متراژ به مصرفی که دارید دقت کنید که آیا کاربر پرمصرف هستید یا کم مصرف و به این شکل می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از پکیج های آلپ متناسب با خانه، اداره و فروشگاه شما می باشد.

عملکرد پکیج برقی آلپ به چه صورت است؟

پکیج های برقی به وسیله نیروی الکتریکی گرمای مورد نیاز را تامین می کنند.این پکیج ها زیاد پیچیده نیستند و روش نصب آن ها هم آسان است.برای راه اندازی دستگاه اولین مرحله مشخص نمودن محل نصب ان می باشد.این سیستم های حرارتی توسط المنت های مسی گرما را منتقل می کنند به این صورت که حرارت تولید شده توسط المنت به مبدل های حرارتی منتقل شده و باعث گرم شدن آب می شود.

آبی که گرم شده توسط پمپ نیز به لوله ها منتقل می شود و به داخل شوفاژ ها می رود، مبدل دیگر حلزونی مسی نیز آب گرم مصرفی را تامین می نماید. دراین پکیج های برقی آلپ صنعت ترموستاتی برای تنطیم دما نصب شده برای کاهش هزینه های بیشر جلوگیری می کند.

توجه به پمپ سیر کلاسیون

شما در مواقعی که می خواهید پکیج نصب کنید به مسیر لوله کشی و افت فشار آن دقت فرمایید.پمپ سیر کولاسیونی که در داخل پکیج ها تعبیه شده حداکثر برای ۳۰ الی ۴۵ متر مسیر لوله طراحی شده است ولی نکته دیگری هم وجود دارد، که لوله به کار رفته در مدار لوله کشی افت سیستم متفاوت بوده که کمترین میزان افت در لوله های انعطاف پذیر چند لایه است.

خدمات پس از فروش

شما در مواقعی از گروه صنعتی آلپ پکیج برقی خریداری می کنید که این شرکت برای شما خدماتی را بعد از فروش ارائه می کند.این پکیج های برقی ۱ سال گارانتی تعویض نیز دارند اگر با مشکلی مواجه شدید می توانید بدون قید شرط پکیج خود را عوض کنید.

خدمات این شرکت تنها با این یک سال تمام نمی شود بلکه به مدت ۵ سال نیز می توانید در مواجه با خطایی در پکیج با پشتیبانی در ارتباط باشید و پشتیبانی آلپ نیز به مشکل شما به صورت رایگان رسیدگی خواهند کرد و اگر در پکیج شما قطعه ای خراب یا به تعمیر نیاز داشته باشد تیم پشتیبانی آلپ آن مشکل را رفع خواهند کرد.

بررسی موقعیت آب و هوای محیط

مهم ترین دلیل برای راهنمای خرید پکیج برقی آلپ بررسی آب و هوای محیط مورد استفاده میباشد زیرا در صورتی که محیط مورد استفاده دارای آب و هوای سرد باشد استفاده از پکیج برقی دیواری آلپ با ظرفیت پایین نمیتواند گرمایش محیط را به نحو احسن انجام دهد زیرا مناطقی با آب و هوای سرد باید گرمایش زیادی داشته باشد.

محل نصب و راه اندازی

حتما در نظر داشته باشید محل نصب پکیج هم میتواند تاثیری در افزایش راندمان پکیج داشته باشد پس محل نصب را به خوبی بررسی کنید و حتما برای نصب از یک متخصص کمک بگیرید زیرا هر چقدر میزان لوله کشی طولانی باشد راندمان و گرمایش دستگاه افت شدیدی خواهد داشت.

سخن نهایی

مزیت های بی شماری که پکیج برقی آلپ از آن برخوردار می باشد موجب بالا بودن توجیه اقتصادی آن شده است، از مهم ترین مزایای که پکیج دارد می توان به مصرف بهینه و مصرف پایین برق، ایجاد گرمایش با سرعت بالا و عدم نیاز به سوخت فسیلی که در نتیجه ی آن عدم ایجاد آلاینده های محیطی و عدم نیاز به دودکش همچنین کارکرد بی صدای آن می توان اشاره کرد.

در صورتی که شما هم نیاز به خرید یک پکیج برقی با بهترین کیفیت و با تمامی امکانات هستید میتوانید با شرکت آلپ صنعت و کارشناسان فروش تماس گرفته و اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

** امیدواریم توانسته باشم در این مقاله راهنمای خرید پکیج دیواری را به خوبی برای شما بازگو نمائیم پس در صورتی که سوالی داشتید حتما در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. **

Visits: 107

نظر خود را بنویسید

واحد فروش