خشک کردن لباس ها روی رادیاتور ممنوع !!!

خشک-کردن-لباس-ها-روی-رادیاتور

خشک کردن لباس ها روی رادیاتور ممنوع !!!

خشک کردن لباس ها روی رادیاتور ممنوع

تا حالا به این فکر کردید که خشـک کردن لبـاس روی رادیـاتور چقدر می تونه خطـرناک باشه؟ در این مقاله می خواهیم ضرر های خشک کردن لباس روی رادیاتور را بررسـی کنیم. اگر تا الان با این روش لباس هایتان را خشک می کردید، بعد از خواندن این مقاله نظرتان کاملا عوض خواهد شد. خشک کردن لباس ها روی رادیاتور ضرر های گسترده ای برای سلامت، ایمنی و حتی هزینه انرژی استفاده شده دارد. با عوض کردن روش خشک کردن لباس هایتان، مقدار زیاد و قابل توجهی مبلغ فیش انرژی شما کم می شود.

چه نیازی هست حوله خشک کن بگیرم وقتی لباسهامو روی رادیاتور می تونم خشک کنم؟

وقتی لباس هایتان را روی رادیاتور خشک می کنید، در واقع شما جلوی رادیاتور را برای گرم کردن اتاق می گیرید. لباس ها مقدار زیادی گرما جذب می کنند و اتاق شما سرد می ماند. رادیاتورها همیشه در تلاشند تا به دمای ثابتی برسند و در آن دما بمانند. در واقع شما با این کار دمای میانگین کل سیستم را پایین می آورید در نتیجه کل سیستم در تلاش خواهد بود تا افت دمای ایجاد شده را جبران کند. همین باعث می شود سیستم بیشتر کار کرده و منجر به هزینه بیشتری شود.

قارچ ها دوست دارند شما روی رادیاتور لباس خشک کنید.

خشک شدن لباس ها، با جدا شدن رطوبت از آن ها و انتشار آن در هوا همراه می باشد. در واقع به میزان تفاوت وزن لباس های خیس و خشک رطوبت به هوای اتاق اضافه شده است. به محض ورود رطوبت به هوا، شروع به انتشار می کنند و به سطوح سرد تر می چسبند. همین موضوع باعث به وجود آمـدن مشکلات مربوط به قارچ خواهد شد.

خشک کردن البسه روی رادیاتور باعـث احسـاس خستگی همیشـگی با علائمی شبیه آنفولانزا می شود.

آیا اخیرا احساس خستگی غیر عادی کردید؟ آیا بدون این که سرما خوردگی داشته باشید، آبریزش بینی داشته اید؟ ممکن یک قارچ به اسم ASPERGILLOSIS در سیستم تنفسی شما پنهان شده باشد. نشانه های قارچ می تواند مانند یک آلرژی باشد!!! بنابراین دیگر لباس های خود را روی رادیاتور ها خشک نکنید تا از دست قارچ ها در امان باشید.

 

رادیاتور حوله خشک کن گزینه بسیار بهتری نسبت به خشک کردن لباس ها روی رادیاتور است.

خشک کردن توسط حوله خشک کن راه حل بهتری است چون:

* ارزان است.

* تعداد بیشتری به نسبت رادیاتور می توانید لباس قرار دهید.

* به راحتی می توانید نزدیک یک پنجره نصب کنید. * یا این که در حمام کنار فن قرار دهید.

 

یک اتاق رختشویی با یک رادیاتور حوله خشک کن بهترین روش برای خشک کردن البسه داخل خانه می باشد.

یک اتاق با تهویه مناسب معمولا کنار حمام خانه، یا اتاق رخت شویی که در آن یک حوله خشک کن نصب شده باشد بهترین روش برای خشک کردن البسه داخل خانه می باشد. حوله خشک کن در واقع خیلی سریع لباس هستان را خشک کرده و هیچ گونه ضرر همانند خشک کردن روی رادیاتور نخواهد داشت.

در پایان:

اگر تا الان برای خشک کردن لباس هایتان از رادیاتور استفاده می کردید، بهتر است این روش را کنار بگزارید. یا از روش های معمول در فضای باز استفاده کنید و یا اگر فضای باز قابل دسترسی در منزلتان وجود ندارد و داخل خانه لباس هایتان را خشک می کنید، حتما از حوله خشک کن استفاده کنید تا هم به سلامتی هم به جیب شما ضرر نرسد.

Visits: 404

نظر خود را بنویسید

واحد فروش