سوالات متداول خریداران پکیج برقی

سوالات متداول خریداران پکیج برقی

سوالات متداول خریداران پکیج برقی

حتما تا حالا براتون پیش اومده که در هنگام خرید یک کالا با سوالات زیادی روبرو بشید ولی ندونین جواب سوالات خودتون رو از کی و از کجا بپرسی ؟

تیم مشاوره رایگان آلپ صنعت سوالات متداولی که خریداران قبل از خرید میپرسند را گردآوری کرده و به صورت یک مقاله برای شما قرار دادیم پس حتما قبل از خرید پکیج برقی دیواری بهتر است با این سوالات آشنا شوید.

راهنمای خرید پکیج برقی

۱.پکیج برقی با پکیج کازی چه تفاوتی دارد ؟

یکی از متداول ترین تفاوت هایی که در این سیستم های گرمایشی وجود دارد نوع سوخت آنها میباشد. پکیج گازی برای اینکه دمای آب را افزایش دهد از گاز استفاده میکند ولی در پکیج های برقی گازی وجود نداشته و انرژی برق وظیفه گرمایش آب را بر عهده دارد.

۲.پکیج برقی برای نصب نیاز به دودکش دارد؟

با توجه به این در پکیج های برقی احتراقی صورت نمیگیرد این مورد باعث میشود تا هیچ دود مضری تولید نشود پس نتیجه میگیریم که کارکرد پکیج برقی دیواری و زمینی بدون دودکش بوده و شما میتوانید بدون دودکش از آنها استفاده نماید.

۳.برای محیط های بزرگ پکیج برقی مناسب است؟

پکیج های برقی آلپ در ظرفیت های متفاوتی تولید میشود و این یعنی شما میتوانید بر اساس متراژ محیط خود پکیج برقی مناسبی را انتخاب نماید. در نظر داشته باشید که برای انتخاب ظرفیت مناسب با محیط خود حتما با کارشناسان فروش آلپ تماس بگیرید.

۴.بهترین پکیج برقی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های انتخاب بهترین پکیج برقی برند آن میباشد. با توجه به اینکه تولید کننده های بسیار زیادی در زمینه تولید پکیج برقی فعالیت میکنند این مورد باعث میشود تا کیفیت محصولات موجود در بازار متفاوت باشد. در نظر داشته باشید که برند آلپ امروزه به عنوان بهترین تولید کننده پکیج برقی در ایران فعالیت میکند.

۵.تفاوت پکیج برقی دیواری و زمینی چیست؟

کارکرد هر مدل از پکیج ها کاملا یکسان میباشد. تنها تفاوتی که در این دو مدل از پکیج های برقی وجود دارد نوع نصب انها میباشد. پکیج برقی دیواری دارای ظرفیت های پایینی بوده ولی برای اینکه پکیج برقی بتواند ظرفیت های بالایی هم داشته باشید به صورت زمینی تولید میشود که این مدل از پکیج ها بر روی زمین نصب میشود.

۶.آیا پکیج برقی مصرف بالایی دارد؟

اگر در هنگام خرید به کیفیت و نوع برند دستگاه توجه نشود مسلما پکیج مصرف بالایی خواهد داشت. المنت دستگاه اصلی ترین موردی است که باید به آن توجه داشته باشید و بعد از المنت عایق بندی دستگاه تاثیر زیادی در کاهش مصرف برق دارد. در هنگام خرید حتما برخی از موارد را به عنوان فاکتور اصلی در نظر بگیرید تا یک محصول خوب و استاندارد خریداری نماید.

۷.روش نصب پکیج برقی دیواری به چه صورت است؟

نصب پکیج برقی دیواری و زمینی بسیار آسان میباشد اما برای نصب بهتر است که از یک متخصص کمک بگیرید زیرا با توجه به اینکه کارکرد این دستگاه کاملا با برق میباشد اگر در انتخاب نوع سیم و روش نصب تخصص کافی را نداشته باشید این مورد باعث میشود تا آسیب زیادی به دستگاه وارد شود.

۸.گرمایش آب در پکیج برقی چگونه است؟

در پکیج های برقی دیواری و زمینی گرمایش آب به وسیله المنت انجام میگرد. المنت با تعبیه شدن در داخل منبع عمل گرم کردن آب را بر عهده دارد.

۹.پکیج برقی در چه محیط هایی مورد استفاده قرار میگیرد؟

در برخی از نقاط به دلیل عدم وجود گاز ، گازوئیل و … که به عنوان سوخت فسیلی شناخته میشود استفاده از پکیج برقی دیواری گزینه بسیار خوبی میباشد. در نظر داشته باشید که ویلا ، باغ ، ایستگاه های نگهابانی و … بیشترین محیط هایی میباشند که از پکیج برقی استفاده میکنند.

۱۰.مهم ترین قطعات پکیج برقی چیست؟

المنت ، فیوز مختفظ جان ، مبدل دو کاناله ، منبع انبساط ، پمپ گردش آب مهم ترین قطعاتی میباشد که در مشخصات پکیج برقی به عنوان مهم ترین قطعات شناخته میشود. در نظر داشته باشید که این قطعات در کیفیت های متفاوتی وجود دارد به همین خاطر حتما در هنگام خرید پکیج برقی از برند های معتبر اقدام به خرید کنید.

۱۱.آیا پکیج برقی نیازمند سرویس دوره ای میباشد ؟

پکیج برقی هم مانند سایر پکیج ها برای اینکه کارایی خوبی داشته باشد نیازمند سرویس دوره ای میباشد. با توجه به اینکه سختی آب در کارکرد پکیج اختلال ایجاد میکند سرویس های دوره ای باعث میشود که اسیبی به دستگاه وارد نشود. پیشنهاد ما این است که به صورت ۶ ماهه حتما اقدام به انجام سرویس دوره ای پکیج کنید.

۱۲.برای پکیج برقی آیا برق تک فاز مناسب است یا سه فاز ؟

برق تک فاز با تعرفه شهری محاسبه شده و تعرفه بالایی دارد به همبن خاطر در محیط هایی که برق سه فاز وجود دارد حتما در هنگام سفارش محصول پکیج سه فاز سفارش دهید چون تعرفه برق سه فاز نسبت به برق تک فاز کم بوده و مقرون به صرفه میباشد.

نتیجه گیری

انتخاب و خرید یک محصول با کیفیت همیشه به نفع خریدار میباشد زیرا خرابی محصول و عدم کارکرد درست باعث ایجاد نارضایتی میشود. به همین خاطر حتما سعی کنید تا در هنگام خرید پکیج برقی بهترین محصول را خریداری کنید تا در طول سالیان درازی بتوانید از محصول به بهترین شکل ممکن استفاده نماید.

Visits: 10

نظر خود را بنویسید

واحد فروش