خط تولید سفره کاغذی و نایلونی

خط تولید سفره کاغذی و نایلونی

(دیدگاه 1 کاربر)

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

۰۹۱۴۱۸۶۸۳۹۱ - ۰۹۱۲۷۷۴۲۹۹۴

ویژگی های کلیدی محصول

  • برند : آلپ
  • طول :230 عرض :140 ارتفاع : 130
  • برق مصرفی : 8 آمپر تک فاز
  • نیروی کار : 1 نفر اپراتور – 1 نفر جهت بسته بندی
  • زمان تحویل : 3 ماه پس از عقد قرارداد

آخرین بروزرسانی : ۲ آبان, ۱۴۰۲

بررسی اجمالی محصول

خط تولید سفره کاغذی و نایلونی برای کار افرینان وصنعت گران که به دنبال راه اندازی شغل یا خط تولید منحصر به فرد خود هستند گزینه ی بسیار مناسبی می باشد زیرا برای شروع با سرمایه نه چندان هنگفت می توان این خط تولید را با کمک تیم پشتیبانی آلپ صنعت راه اندازی کرد. که محصول سفره با تقاضای خوبی که در بازار برای خود اختصاص داده است این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرده است که محصولات تولید شده به سرعت به فروش برسد.

نقد و بررسی : خط تولید سفره کاغذی و نایلونی

خط تولید سفره کاغذی و نایلونی کاربری دو صورته داشته که می توان از این دستگاه هم سفره ‌ی کاغدی و هم سفره ‌ی نایلونی تولید کرد که باعث شده تنوع در تولید محصول بیشتر شده و مهم ترین مسئله در بحث خط تولید که فروش محصولات به دست امده می باشد را در حد توان به مینیموم رساند.
خط تولید سفره کاغدی و نایلونی شامل چند دستگاه می باشد که برای به راه اندازی خط تولید وجود همه ی این دستگاه واجب می باشد که هر دستگاه قسمتی از فرایند تولید سفره را بر عهده دارد.که در ادامه به به هر بخش از این خط تولید خواهیم پرداخت.

خط تولید سفره کاغذی و نایلونی

اجزای تشکیل دهنده خط تولید سفره کاغذی و نایلونی آلپ :

دستگاه تولید سفره کاغذی
دستگاه تولید نایلون
دستگاه جرقه گیر نایلون
دستگاه چاپ
دستگاه پرفراژ سفره
دستگاه بسته بندی
دستگاه تولید سفره کاغذی : این قسمت از خط تولید سفره کاغذی و نایلونی ، تولید سفره ی کاغذی در متراژ بالا را دارد که مرحله ی اول خط تولید مختص این دستگاه می باشد.
دستگاه تولید سفره نایلون : این قسمت از خط تولید سفره کاغدی و نایلونی ، تولید سفره نایلون در متراژ بالا می باشد. که قسمت دیگر مرحله اول خط تولید را نیز این دستگاه بر عهده دارد.

دستگاه جرقه گیر نایلون : دستگاه جرقه گیر نایلون ، باعث چسبیدن رنگ به نایلون می شود. و از جداشدن چاپ از پلاستیک جلوگیری می کند. این دستگاه این کار را با باردار کردن نایلون انجام می دهد. به این ترتیب دستگاه جرقه گیر نایلون سزح روی نایلون را باردار کرده و این نایلون ها در قسمت چاپ ذرات رنگ با بار مخالف جذب نایلون شده و از ان جدا نمی شود.

دستگاه چاپ : دستگاه های چاپ در وع های مختلفی وجود دارد که مشخصه ی اصلی ان تعداد رنگ هایی که توانایی پشتیبانی از انها را دارد است معمولا برای این کار بنا به خواست مشتری از دستگاه دو رنگ یا چهار رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پرفراژ سفره : منظور از دستگاه پرفراژ سفره همان دستگاه رولینگ سفره می باشد که سفره های تولید شده در فرایند خط تولید را به شکل رول در می اورد و به مرحله اخر یعنی بسته بندی هدایت می کند. و همچنین این دستگاه در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود که با توجه به بالا بودن سرعت تولید توصیه می شود نوع اتوماتیک ان خریداری شود.
دستگاه بسته بندی : دستگاه بسته بندی سفره ، سفره های رول شده در مرحله رولینگ را توسط سلفون بسته بندی می کند که نیاز مند به یک کاربر ساده دارد.

مشخصات خط تولید سفره کاغذی و نایلونی :

  • دارای فروش سریع و بالای محصول بدون نیاز به انبار کردن محصول
  • دارای پشتیبانی فنی جهت راهمایی در طول فرایند خط تولید
  • دارای تاییدیه وزارت بهداشت
  • کیفیت بالا در محصولات تولید شده
  • به حداقل رساندن نیروی کار در فرایند تولید
  • دارای درامد مستمر و زیاد
  • دارای عمر مفید طولانی دستگاه های خط تولید
  • دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش

ضمانت دستگاه خط تولید سفره کاغذی و نایلونی :

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید یک خط تولید سفره کاغذی و نایلونی راه اندازی کنید و اطلاعاتی کافی در دسترس ندارید. شرکت آلپ صنعت تیم پشتیبانی خود را از ساعت ۹ الی ۱۸ در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده است. و می توانید تمامی اطلاعات از جمله قیمت دستگاه ها ، نحوه ی عمل کرد دستگاه ها , شرایط خریداری و … را بدست بیاورید. تیم مشاوره آلپ بهترین دستگاه ها را با توجه به نیاز شما در اختیارتان قرار خواهد داد. به جهت بهره بری از امکان مشاوره رایگان با شماره هایی که در سایت قرار داده شده تماس بگیرید .

تمامی محصولات آلپ صنعت دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش میباشد و در صورت ایجاد هر گونه مشکل گروه صنعتی آلپ به صورت فوری اقدام به رفع ایراد میکند .
خط تولید سفره کاغذی و نایلونی متشکل از چند دستگاه برای تولید سفره های یکبار مصرف کاغدی و نایلونی می باشد.

Visits: 82

1 دیدگاه برای خط تولید سفره کاغذی و نایلونی

  1. کوکبی

    واقعا با صرفه است.
    کلی هم صادرات داریم
    مرسی از آلپ صنعت

    (۵/۵)
    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

افزودن دیدگاه

Please rate*

واحد فروش