دوغ سرد کن ۱۰ لیتری

دوغ سرد کن ۱۰ لیتری


برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

۰۹۱۴۱۸۶۸۳۹۱ - ۰۹۱۲۷۷۴۲۹۹۴

آخرین بروزرسانی : ۱۷ آبان, ۱۴۰۲

نقد و بررسی : دوغ سرد کن ۱۰ لیتری

دوغ یک نوشیدنی سالم و سنتی نزد ما ایرانیان است. مصرف دوغ بیشتر در فصول گرم سال پیشنهاد می شود. دوغ یکی از فرآورده های شیر است و دارای فواید و خاصیت های زیادی است. در این مطلب راجع به نوشیدنی دوغ هر آنچه باید بدانید، آورده شده است.

دوغ دارای ویتامین های B و D است از این رو می تواند در تامین این ویتامین ها به بدن کمک کند، علاوه بر این دوغ از رشد و نمو بسیاری از باکتری های مضر در سیستم گوارشی انسان جلوگیری می‌کند، دوغ به هضم غذا کمک می کند و التیام بخش نیز است، این ماده غذایی به گردش بهتر خون در بدن انسان کمک می کند.

انواع دوغ بر اساس نحوه تولید

با توجه به نحوه تولید این فرآورده می‌توان آن را به انواع زیر تقسیم کرد:

۱. دوغ

۲. دوغ گازدار

۳. دوغ حرارت دیده بدون گاز

۴. دوغ حرارت دیده گازدار

دوغ سرد کن های گروه صنعتی آلپ مطابق با آخرین تکنولوژی روز جهان و البته مطابق با استاندارد های اروپایی طراحی و تولید شده اند. شما عزیزان می توانید نهایت کیفیت و راندمان را در دستگاه های دوغ سرد کن آلپ صنعت تجربه کنید. این کارخانه با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه ساخت تجهیزات لبنیاتی توانسته همیشه بهترین ها را ارائه نماید. تمامی محصولات ارائه شده دارای کیفیت ساخت ایده آلی هستند که از موتور و سیستم خنک کننده فوق العاده ای بهره برده اند تا بتوانند در محیط های گرم و خشک نیز به کار خود ادامه دهند.

دستگاه دوغ ساز آلپ صنعت از جنس استیل ضد زنگ و خوردگی و با درجه کیفی مناسب ساخته شده است. که این دستگاه برای تهیه دوغ و همینطور برای خنک نگهداشتن آن مورد مصرف دارد. یعنی شما می توانید آب و ماست را به میزان لازم در دستگاه ریخته و پمپ آن را روشن نمایید تا یک ماست یک دست و کفدار تحویل شما دهد. همچنین بعد از پایان کار تهیه دوغ با روشن نمودن سیستم خنک کننده آن، دوغی خنک برای ارائه به مشتریان داشته باشید.

دستگاه دوغ سرد کن ۱۰ لیتری آلپ از قابلیت طعم دهی و خنک سازی دوغ و نیز کف دار نمودن آن برخوردار است، در واقع دوغ تولید شده توسط این دستگاه بسیار گوارا و خنک بوده و طعم دلپذیری دارد؛ در تولید این دستگاه تمامی اصول بهداشتی رعایت شده است.

این دستگاه سبب می شود دوغ طعم متفاوت تری داشته باشد و برای مصرف کننده لحظات خوشی را به ارمغان می آورد.

ارزش کیفیت و طعم دوغ ایجاد شده

دوغ نوشیدنی لبنی مناسبی است که می ‏تواند جای نوشابه را در سبد غذایی ما بگیرد ؛ نوشیدنی سالم و مفیدی که تامین ‏کننده بخشی از نیاز روزانه به کلسیم و حاوی ویتامین‏های گروه B است . دوغ ، علاوه بر مزایای تغذیه ‏ای ، حاوی باکتری‏های مفیدی است که اثرات زیادی بر سلامت گوارش دارند . هر لیتر دوغ ، حاوی۲۷۰کیلوکالری انرژی ، ۲ ـ ۵/۱ درصد پروتئین ، ۵/۰ درصد چربی و ۶/۰ گرم کلسیم است .

با توجه به ارزش غذایی دوغ ، میزان کلسیم ، فسفر و پروتئین آن زیاد است و این مواد نیز برای استخوان‏ سازی ، اکسیداسیون و متابولیسم درونی بدن لازم و ضروری می‏ باشند ، البته بهتر است دوغ به صورت بدون گاز و کم ‏نمک استفاده شود . گازدار کردن نوشیدنی‏ها (از جمله دوغ) با توجه به اینکه طعم بهتری به آن می ‏دهد ، اما ارزش غذایی آن را کاهش می‏ دهد ، بنابراین دوغ‌های معمولی بر دوغ‌های گازدار ارجحیت دارند . انواع دوغ گازدار و بدون گاز ، برای افزایش کیفیت و افزایش زمان ماندگاری ، بهتر است در یخچال نگهداری شوند . به دوغ‌های صنعتی و تجاری علاوه بر نمک ، اسانس نعناع هم اضافه می‌کنند که ضرری ندارد.

عملکرد و کیفیت کار دستگاه

دستگاه دوغ سرد کن که با نام چیلر دوغ نیز شناخته می شود ، برای پایین آوردن دمای دوغ مورد استفاده قرار می گیرد از این رو مهم ترین فاکتور تعیین کننده کیفیت این دستگاه مدت زمان لازم برای اتمام فرایند خنک سازی می باشد . یعنی در واقع اگر دستگاه مدت زمان کمی را برای خنک سازی دوغ اختصاص دهد از کیفیت بالایی برخوردار است.
دستگاه دوغ سرد کن ۱۰ لیتری دکتر قشلاق قادر است در کوتاه ترین زمان مقدار ۱۰ لیتر دوغ را خنک کند ؛ این دستگاه با توجه به کیفیت بالای مونتاژ و ساخت و همچنین بهره گیری از قطعات و تجهیزات پیشرفته به عنوان یک برند برجسته در ایران شناخته می شود

ویژگی های دستگاه دوغ سرد کن ۱۰ لیتری آلپ

کیفیت و سرعت بالا
کم مصرف و بسیار به صرفه
دادن طعم و مزه بی نظیر به دوغ
تولید دوغ خنک و کف دار بدون افزودنی
بدنه دستگاه از جنس مرغوب و فاقد زنگ زدگی
مورد تایید سازمان وزارت

سرعت دوغ سرد کن ۱۰ لیتری آلپ

دوغ سرد کن های تولیدی آلپ صنعت در مدت زمان ۱۰ دقیقه پس از شروع اولیه قادر به تولید دوغی کف دار و خوش طعم می باشد. در حالی که در صورت استفاده از اغلب کره گیر ها باید حدوداً باید مدت زمان ۶۰ دقیقه منتظر ماند تا همزن دستگاه اقدام به تولید دوغ نماید.

کارایی دوغ سرد کن ۱۰ لیتری

دوغ سرد کن قید شده توسط کمپرسور و سیستم کندانسور می تواند مجهز به سیستم خنک کننده باشد و جهت تولید دوغ به صورت کف دار از سیستم آبشاری استفاده شده است، این دستگاه فرآیند کف دار کردن دوغ را توسط دو عدد شیر خروجی انجام می دهد.

موارد استفاده دوغ سردکن ۱۰ لیتری

  • سوپر مارکت ها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  •  کافی شاپ ها
  • آشپزخانه ها و صنایع غذایی
  • تمامی مراکز تولید لبنی

گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه های دوغ سرد کن تولید شده در انواع ظرفیت دارای ۱ سال گارانتی خرید و ۵ سال خدمات پس از فروش به خریداری ارسال می گردد . در این حالت اگر محصول از لحظه ای که به دست خریدار می رسد تا ۱۲ ماه با خرابی یا اختلال مواجه شود شرکت این وظیفه را بر عهده دارد تا به صورت کاملاً رایگان و بدون دریافت کوچکترین هزینه ای اقدام به تعمیر آن محصول نماید .

همچنین بر اساس خدمات پس از فروش ارائه شده، تا ۵ سال این شرکت وظیفه دارد قطعات و لوازم یدکی محصول نام برده را تامین کرده و از چرخه تولید خود خارج نکند تا کاربر در صورت نیاز به سهولت آن را تهیه نماید .

Visits: 30

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “دوغ سرد کن ۱۰ لیتری”

Please rate*

واحد فروش