یونیت سردخانه CDMR 700

یونیت سردخانه CDMR 700

(دیدگاه 1 کاربر)

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

۰۹۱۴۱۸۶۸۳۹۱ - ۰۹۱۲۷۷۴۲۹۹۴

آخرین بروزرسانی : ۱۷ آبان, ۱۴۰۲

بررسی اجمالی محصول

کندانسینگ یونیت هواساز یک سیستم سرمایشی با کیفیت می باشد، که برای خنکسازی محیط های سردخانه برای نگهداری و ذخیره انواع مواد غذایی و دارویی و … به تولید رسیده اند. این دستگاه با بهره گیری از یک کمپرسور و کندانسور و به کمک یک یونیت داخلی شامل اپراتور و شیر انبساط، حرارت موجود در انواع کالاه را حذف کرده و خنکی مطبوعی را ایجاد می کند.

نقد و بررسی : یونیت سردخانه CDMR 700

کندانسینگ یونیت هواساز یک نوع دستگاه برودتی می باشد، که در انواع محیط ها با کاربرهای گوناگون از قبیل سرمایش محیط سردخانه ای و تهویه کننده استفاده می شود. این دستگاه علاوه بر خنک کردن انواع کالاها در ساختمان، قابلیت خنکسازی دستگاه ها که در کارخانجات داغ می کنند, را نیز دارد. یونیت سردخانه CDMR 700 در عین حال که کیفیت بالایی در تولید سرمایش دارد، بسیار کم مصرف است؛ بهمین دلیل ا ز لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. آلپ در ساخت این دستگاه از قطعات درجه یک بازار و تکنولوژی روز بهره گرفته است و مطابق با استانداردهای جهانی ISO و استاندارد CE‌ اروپا می باشد. بطور کلی دستگاه های یونیت تولیدی آلپ، در دو نوع آب خنک و هوا خنک می باشند و راندمان بی نظیری در سرمایش ایفا می کنند. این دستگاه برای با مصرف بهینه از برق تکفاز و یا سه فاز برای نگهداری …..

انواع کمپرسور کندانسینگ یونیت هواساز

  • کمپرسور اسکرو
  • با کمپرسور اسکرال
  • کمپرسور سانتریفیوژ
  • کمپرسور رفت و برگشتی

کمپرسورهای به کار رفته در کندانسینگ یونیت هواساز معمولا از ماژول های حفاظتی، چهار سنسور برای سیم پیچ موتور و قابلیت خاموش شدن برای جلوگیری از چرخش معکوس برخوردار می باشند. از امکانات پیشرفته که بر روی دستگاه می توا ن در نظر گرفت، استفاده از  یک شیر اطمینان خروجی در دستگاه  برای پیشگیری از ایجاد نویز در هنگام خاموش شدن دستگاه می باشد. بخش کنترلی یونیت سردخانه هوا خنک آلپ،  یک نوآوری در طراحی کنترل کننده های ماژولار میکروپروسسوری می باشند؛ که عملکرد یونیت را به صورت اتوماتیک کنترل می نماید.

کنترل‌کننده‌های فشار با لا و پایین در دستگاه یونیت

این وسیله به منظور کنترل کردن فشار کندانسینگ یونیت هواساز می‌باشد. دو عدد لوله موئین در این کنترل موجود است که یکی به بخش مکش کمپرسور متصل می باشد و دیگری به قسمت فشار بالا متصل می شود. کارکرد دستگاه باید با فشار مکش و دهش مشخص شده ای باشد؛ هرگاه کارکرد آن از این فشار کمتر یا بیشتر شود،  کنترل عمل کرده و دستگاه را خاموش می‌کند. توجه کنید کنترل فشار بالا و پایین در این دستگاه ها قابل تنظیم می‌باشد. یونیت سردخانه هوا خنک با کندانسور هوایی فشار پایین را روی ۴۰ و فشار بالا را روی ۲۵۰ psi  و در نوع آب خنک با کندانسور  معمولاً فشار پایین را روی ۳۰ psi و فشار بالا را روی psi ۲۲۰  می‌توان تنظیم کرد.

تفاوت کندنسینگ یونیت هواساز با نوع آب خنک

یکی از تفاوت های کندانسینگ یونیت هواساز با نوع آب خنک این است که، هواخنک برخلاف آب خنک، نیازی به برج خنک کننده ندارند. در این دستگاه ها کندانسور هوایی جایگزین برج خنک کننده می باشد. در مناطق مرطوب، دستگاه های آب خنک به دلیل داشتن برج های خنک کننده کارایی چندانی ندارند و  دستگاه های یونیت هوایی بسیار مناسب می باشند . این کمپرسورها معمولا از قاب چدنی، سه فیلتر روغن و سه یاتاقان تفلونی ساخته می شوند.

موارد استفاده از یونیت سردخانه هوا خنک

  • مورد استفاده بعنوان دستگاه‌های سرد کننده خانگی
  • تهویه مطلوب و تهویه صنعتی
  • صنایع شیمیایی و تزریق پلاستیک
  • خنک کننده روغن ترانسفورماتور
  • نگهدارنده صنایع شیمیایی و یا مواد غذایی
  • اتاق های سرور و مراکز کامپیوتری بزرگ
  • انبارهای حساس مواد غذایی و دارویی

مزیت‌های یونیت سردخانه CDMR 700

  • مصرف هزینه کم یونیت سردخانه هوا خنک
  • عدم اشغال فضای زیاد
  • عدم تولید صدا و لرزش
  • راندمان بالا و بی نظیر
  • تولید در ظرفیت‌های مختلف
  • مجهز به استاندارد ISO 2008-9001
  • تامین سرمایش مطبوع
  • تهویه مناسب با چیلر تراکمی هواخنک
  • مجهز به کنترلگر فشار (جلوگیری از فشار بالا و فشار پایین)
  • رعایت اصولات بهداشتی
  • امکان عرضه در حرارت های متعدد
  • هزینه کم در تعمیر و نگهداری
  • مصرف آب کمتر در کندانسینگ یونیت هواساز
  • ضمانت و پشتیبانی

عملکرد یونیت سردخانه هوا خنک

اصول کار کندانسینگ یونیت هواساز بدین صورت می باشد، که گاز مبرد توسط کمپرسور متراکم شده و از طریق لوله های وارد کویل کندانسور می گردد. در کندانسور گاز مبرد حرارت خود را از دست داده و تغییر فاز داده و به حالت مایع تبدیل می گردد. سیال مبرد بعد از افت دما در کندانسور از خارج شده و به سمت شیر انبساط جاری گشته و در شیر انبساط منبسط می گردد. در این مرحله سیال مبرد برای انجام عملیات خنکسازی وارد اپراتور شده و در ان جا فن با …. . در این حالت گرما از هوای اتاق به سیال مبرد داده می‌شود و سیال در نتیجه گرفتن گرما دوباره بع حالت گازی درآمده و برای تکرار چرخه وارد یونیت می شود.

تجهیزات جانبی کندانسینگ یونیت  در سیکل تبرید

شیر برقی: این قطعه از ترموستات فرمان می گیرد و بهنگام وصل بودن جریان الکتریکی مسیر عبور مایع مبرد را باز نگه می‌دارد.

شیشه رویت یا سایت گلاس: میزان تغذیه ماده مبرد و وجود رطوبت بیش از حد را در  دستگاه یونیت هواخنک سیستم مشخص می‌نماید.

اواپراتور: ماده مبرد پس از عبور از شیر انبساط و منبسط شدن، وارد اواپراتور دستگاه می شود. این سیال بعد از انجام عملیات خنکسازی در  داخل لوله‌های مسی تبخیر شده و به صورت بخار از اواپراتور خارج شده و برای تکرار سیکل تبرید مجدداً وارد دستگاه یونیت می گردد.

شیر انبساط ترموستاتیک:  تحت تأثیر گرمای گاز مبرد خارج شده از اواپراتور می باشد و  مقدار ماده مبرد ورودی به اواپراتور را تنظیم می‌نماید.

لوله مکش: که گاز  مبرد خروجی از اواپراتور از طریق  این لوله برای ادامه سیکل تبرید، وارد قسمت مکش کمپرسور می‌گردد.

قطعات اصلی یونیت سردخانه هوا خنک

الکتروموتور: این قطعه میل لنگ کمپرسور را به حرکت درآورده و موجب حرکت دورانی میل لنگ می گردد. در پی حرکت دورانی میل لنگ، رفت و برگشت پیستون در داخل سیلندر باعث متراکم شدن گاز مبرد می شود.

کوپلینگ: محور الکتروموتور با محور میل لنگ کمپرسور  را در کندانسینگ یونیت هواساز با همدیگه جفت می کند.

کمپرسور: گاز مبرد را متراکم کرده و به سمت کندانسور  در یونیت سردخانه هوا خنک ارسال می کند.

لوله مسی: گاز مبرد از طریق این لوله ها در مدارهای کندانسینگ جاری می شود.

کندانسور: این قطعه در دستگاه برای گرفتن حرارت گاز مبرد جهت انجام عملیات خنکسازی تعبیه شده است.

شیر سرویس کندانسور: برای بستن لوله خروج مبرد از کندانسور بهنگام سرویس و تعمیرات و توقف طولانی دستگاه

شیر تغذیه ماده مبرد: برای شارژ مجدد کندانسینگ یونیت هواساز استفاده می‌شود.

فیلتر یا صافی رطوبت گیر: فیلتر برای گرفتن مواد جامد و درایر برای گرفتن رطوبت موجود در سیستم برای جلوگیری از بروز مشکلات در دستگاه تبرید

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

تمامی محصولات آلپ صنعت، دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش میباشد. در صورت ایجاد هر گونه مشکل آلپ به صورت فوری اقدام به رفع ایراد میکند. همچنین به منظور خرید انواع محصولات سرمایشی، می توانید از کارشناسان خبره شرکت، راهنمایی های لازم را دریافت نمائید.

Visits: 103

1 دیدگاه برای یونیت سردخانه CDMR 700

  1. سهند

    من اولین باره همچین چیز ی سفارش دادم و ازش راضیم

    (۴/۵)
    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

افزودن دیدگاه

Please rate*

واحد فروش