جت هیتر ۱۰۰۰۰۰ گازوئیلی باکدار GLB-100

جت هیتر ۱۰۰۰۰۰ گازوئیلی باکدار GLB-100

(دیدگاه 1 کاربر)

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید

۰۹۱۴۱۸۶۸۳۹۱ - ۰۹۱۲۷۷۴۲۹۹۴

ویژگی های کلیدی محصول

  • ابعاد دستگاه : 104*154*75
  • توان حرارتی: 30.000 کیلوکالری در ساعت
  • مصرف سوخت (گازوئیل) : 10 لیتر در ساعت
  • مناسب برای 2000 الی 4000 متر مکعب (فضای بسته)
  • به همراه گارانتی وخدمات پس از فروش معتبر قطعات

آخرین بروزرسانی : ۱۵ آبان, ۱۴۰۲

بررسی اجمالی محصول

جت هیتر گلخانه ای باکدار 100.000 بدون دودکش با سوخت گازوئیل در محیط های صنعتی ، تولیدی و … مورد استفاده قرار میگیرد.منبع اصلی تولید گرما توسط گازوئیل میباشد به همین دلیل بهترین گزینه برای محیط هایی میباشد که دسترسی به گاز شهری ندارند  این سیستم گرمایشی به علت داشتن ساختاری منظم از دید مشتریان و استفاده کنندگان محبوبیت بسیار بالایی دارد.جت هیتر گازوئیلی باکدار با توان حرارتی100.000 کیلوکالری در ساعت و مصرف 10 لیتر گاروئیل در ساعت راندمان 95 درصدی دارد به همین دلیل گرمایش محیط را با بهترین کیفیت بر عهده دارد.باک استفاده شده در این جت هیتر 100 لیتر گنجایش دارد و دارای چرخ برای حرکت دادن بدون هیبچ مشکلی میباشد.

نقد و بررسی : جت هیتر ۱۰۰۰۰۰ گازوئیلی باکدار GLB-100

جت هیتر گلخانه‌ای باکدار ۱۰۰.۰۰۰ آلپ بدون دودکش با سوخت گازوئیل در محیط های صنعتی ، تولیدی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.منبع اصلی تولید گرمای این هیتر گازوئیل است، به همین دلیل بهترین گزینه برای محیط‌هایی است که دسترسی به گاز شهری ندارند، این سیستم گرمایشی به علت داشتن ساختاری منظم از دید مشتریان و استفاده کنندگان محبوبیت بسیار بالایی دارند.

جت هیتر گازوئیلی باکدار با توان حرارتی ۱۰۰.۰۰۰ کیلوکالری در ساعت و مصرف ۱۰ لیتر گاروئیل در ساعت راندمان ۹۵ درصدی دارد به همین دلیل گرمایش محیط را با بهترین کیفیت بر عهده دارد.باک استفاده شده در این جت هیتر ۱۰۰ لیتر گنجایش دارد و به دلیل وجود چرخ در پایین هیتر به راحتی قابل حمل است.

این دستگاه گرمای تولید شده را با استفاده از فن دمنده به محیط مورد استفاده پرتاب می‌کند و باعث می‌شود تمامی فصای محیط از گرمایش این دستگاه استفاده کند.

یکی از مزیت‌های خوب این دستگاه قابلیت تنظیم گرمایش میباشد و امکان نصب ترموستات را دارا میباشد یعنی با رسیدن دمای محیط به درجه مورد نظر به طور خودکار گرمایش این دستگاه قطع می‌شود،  این روش تاثیر زیادی در مصرف گاز برای مصرف کننده دارد.

جت هیتر گلخانه ای

اطلاعاتی کوتاه در مورد محصول

ابعاد دستگاه : ۱۰۴*۱۵۴*۷۵
توان حرارتی: ۳۰.۰۰۰ کیلوکالری در ساعت
مصرف سوخت (گازوئیل) : ۱۰ لیتر در ساعت
مناسب برای ۲۰۰۰ الی ۴۰۰۰ متر مکعب (فضای بسته)
سیستم دستگاه:  گازوئیلی،  بدون دودکش با باک ۱۰۰ لیتری

جنس جت هیتر گلخانه‌ای گازوئیلی ۱۰۰.۰۰۰ آلپ

جنس بدنه این دستگاه از استیل نگیر بوده و همان طور که از اسمش پیداست استیل در مقابل رطوبت و حرارت مقاومت بسیار زیادی دارد و از طرفی دیگر چون تمامی قطعات این دستگاه درجه یک است هزینه تعمیر بسیار پایینی دارد.

تمامی جوشکاری مورد استفاده در این دستگاه بصورت جوشکاری آرگون بوده و تولید شده به صورت کاملا اتوماتیک است.

تمامی محصولات گروه تولیدی الپ دارای گارانتی به مدت یک سال و پنج سال خدمات پس از فروش میباشد.حتی ناگفته نماند این شرکت دارای ایزو ۹۰۰۱ – ۲۰۰۸ است.

مزیت‌های جت هیتر گلخانه‌ای گازوئیلی ۱۰۰.۰۰۰ آلپ

  • بدون نیاز به دودکش بابت نصب راحت
  • امکان نصب ترموستات برای کاهش انرژی
  • مجهز به شعله پخش کن برای کارکرد بالا
  • دارای باک ۱۰۰ لیتری برای سوخت
  • دارای برش‌های لیزری در بدنه
  • بدنه و کوره با کیفیت بالا

نحوه عملکرد هیتر گلخانه‌ای گازوئیلی

این نوع از هیترها برای تولید انرژی گرمای محیط از گازوئیل استفاده می‌کنند، گازوئیل این هیتر توسط باکی که بر روی دستگاه قرار گرفته شده نگهداری می‌شود، جچم ظرفیت باک به ظرفیت هیتر مورد استفاده بستگی دارد روی باک یک نشانگر تعبیه می‌شود که میزان سوخت موجود در محفظه را نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند در صورت تمام شدن ذخیره‌ی گازوئیل هر بار باک را پر کنند.

هیتر توسط گازوئیل انرژی گرمایی را تولید می‌کند و سپس توسط فن دمنده در تمام محیط پخش می‌کند و پخش انرژی گرمایی به صورت یکنواخت شامل تمام محیط می‌شود، این هیتر در گلخانه‌ها بیشترین کاربرد دارد، به دلیل اینکه گیاهان در برابر سرما دچار یخ‌زدگی می‌شوند لذا تامین شرایط و دمای مناسب برای رشد گیاهان مختلف بسیار مهم است، بنابراین این هیتر بسیار کاربردی است.

مزایای جت هیتر گلخانه‌ای گازوئیلی

 یکی از مزایای هیتر گلخانه‌ چرخ دار و بدون چرخ‌دار بدون آنها است، شما می‌توانید این هیتر را یا در جای ثابتی از گلخانه خود قرار دهید و گرمای گیاهان و گل‌های که نیاز بیشتری به گرما را دارند را تامین کنید یا اینکه می‌توانید به وسیله چرخ‌های موجود در زیر هیتر، این وسیله گرمایشی را به راحتی جابجا کنید.

مزیت بعدی که هیترهای گلخانه‌ای دارند، این است که به دو صورت دودکش دار و بدون دودکش می‌توان آن را خریداری کرد، چنانچه گلخانه‌ای دارای تهویه هوای مناسب نباشد می‌توان با خرید هیتر گازوئیلی دودکش‌دار از وجود گازهای سمی به داخل گلخانه جلوگیری کرد و سلامت گیاهان را حفظ نمود.

برخی از گلخانه‌های که دارای تهویه مناسب هوا باشند ولی محلی برای استخراج گازهای سمی جت هیتر نداشته باشند می‌توانند نوع بدون دودکش این وسیله را تهیه کنند البته باید توجه داشته باشید در صورتی می‌توانید این نوع از هیترها را استفاده کنید که مطمئن باشید گلخانه‌ شما حتما مجهز به سیستم تهویه هوای مناسب باشد

لازم به ذکر است در صورت استفاده جت هیتر گازوئیلی بدون دودکش برای اطمینان بیشتر می‌توانید به جت هیتر نوعی رایحه اضافه کنید تا در صورت انتشار گاز سمی به داخل گلخانه سریعا متوجه این مشکل شده و اقدامات لازم را انجام دهید.

نکات لازم هنگام خرید جت هیتر گازوئیلی

هنگام خرید جت هیتر برای گلخانه‌ باید توجه داشته باشید که هیتر دارای امکان تنظیم دما باشد، در صورتی که دمای این وسیله را نتوانید تنظیم کنید علاوه بر مصرف بالای سوخت، ممکن است به محصولات شما آسیب برساند.

نکته مهم بعدی ترموستات جت هیتر است، لازم است که هیتر گلخانه مجهز به ترموستات دما باشد، تجهیز جت هیتر به ترموستات، سبب تنطیم دمای جت هیتر به صورت خودکار می‌شود، به دلیل اینکه دمای محیط نقش مهمی در رشد گیاهان دارد، بنابراین داشتن ترموستات بسیاری ضروری است.

 گارانتی و خدمات پس از فروش جت هیتر آلپ

شرکت ذرین صنعت آلپ عرضه کننده انواع جت هیترهای مختلف و همچنین سایر تجهیزات گرمایشی است، چنانچه قصد خرید هیتر را برای گلخانه خود دارید می‌توانید با کارشناسان فروش آلپ تماس گرفته و علاوه بر دریافت اطلاعات کامل از جت هیترها، از آخرین قیمت این وسیله گرمایشی مطلع شوید.

 

 

Visits: 129

1 دیدگاه برای جت هیتر ۱۰۰۰۰۰ گازوئیلی باکدار GLB-100

  1. نجف زاده

    کارایی بالایی داره و کم مصرف هستش

    (۴/۵)
    آیا این نظر برایتان مفید بود؟

افزودن دیدگاه

Please rate*

واحد فروش